Shop Mobile More Submit  Join Login
Resiak by lilfurman Resiak by lilfurman
My evolution of Arbok, I'm pretty happy with the way it turned out. :)

Name: Kaiser (German for Emperor) spelled backwards like it's prevo's. Thought hmmm better than Ginkarbok lol, unless you the viewer think Ginkarbok is better. >_>

Pokedex Entry:
Species: Cobra Pokemon
Weight: 293.2 lbs
Height: 21'05"
Abilities: Shed Skin/Limber
Type: Dragon/Poison
Entry:
-It induces laughter into prey with the pattern on it's belly, luring it into a sense of false security.
-Using the pattern on its belly it makes its prey laugh, tricking them into thinking it's friendly.

Evolve from Arbok when Dragon Blast (sends a stream of energy in the form of a serpentine dragon) is learned at level 52.
^Thanks to :iconkktheprophet:.

hope you like it. :)

Resiak(c)lLilfurman
Pokemon(c)Gamefreak/Nintendo
Add a Comment:
 
:icons4k1:
S4k1 Featured By Owner Mar 28, 2010
This looks pretty awesome! Really like the Dragon/Poison typing, there needs to be more new mixed typings in Pokemon. LIKE GRASS/FIRE!!!
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Apr 11, 2010  Student General Artist
Yeah, they tend to use the same boring old combo's over and over again haha. ;)
Reply
:iconability-king-kk:
Ability-King-KK Featured By Owner Oct 22, 2009
I'm guessing Arbok would need a certain attack to evolve into this right?
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Apr 11, 2010  Student General Artist
Hmmm never really thought about it. :/
If you have a suggestion I'm willing to add it to the Pokedex entry. ^^'
Reply
:iconability-king-kk:
Ability-King-KK Featured By Owner Apr 11, 2010
It'd probably have to be a made up attack. How about Dragon Blast (sends a stream of energy in the form of a serpentine dragon) at level 52?

--
Like Shonen Jump? Check these out: [link]

Founder of the :iconjump-crossover-club:, the :iconsqureenix-club:, and the :iconabilityshipping-fc:
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Apr 11, 2010  Student General Artist
I like that, thanks. :)
Reply
:iconability-king-kk:
Ability-King-KK Featured By Owner Apr 11, 2010
Welcome.

--
Like Shonen Jump? Check these out: [link]

Founder of the :iconjump-crossover-club:, the :iconsqureenix-club:, and the :iconabilityshipping-fc:
Reply
:iconsunflic:
sunflic Featured By Owner Nov 25, 2008
Wow I really love this design. D: <3
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 25, 2008  Student General Artist
Thanks. :D
Reply
:iconarmoroandbeyond:
ArmoroAndBeyond Featured By Owner Nov 19, 2008  Hobbyist Digital Artist
Sssssplendid.

i thought i'd faved this before, but hey, FAV!
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 20, 2008  Student General Artist
Thanks F3nx. :excited:
Reply
:iconarmoroandbeyond:
ArmoroAndBeyond Featured By Owner Nov 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
and now i can see the face!!!

wooooo!
Reply
:iconarmoroandbeyond:
ArmoroAndBeyond Featured By Owner Nov 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
would this evolve with a king's rock, dya reckon?
Reply
:icondigix101:
DigiX101 Featured By Owner Nov 16, 2008  Hobbyist General Artist
... Amazing Arbok Evo.
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 20, 2008  Student General Artist
it tis, it tis Digi. :)
Reply
:icondigix101:
DigiX101 Featured By Owner Nov 21, 2008  Hobbyist General Artist
XD;
Reply
:iconepicday:
EpicDay Featured By Owner Nov 14, 2008
Holy shit! this is awesome!!!!
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 15, 2008  Student General Artist
Thanks Epic. :D
Reply
:icontheunnamedfeeling07:
TheUnnamedFeeling07 Featured By Owner Nov 14, 2008
omg tim .. stop being so good u make my drawings look like shit lol
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 15, 2008  Student General Artist
haha lol. XD
Reply
:icong-fauxpokemon:
G-FauxPokemon Featured By Owner Nov 13, 2008
:o way better than my Arbok evo. great job!
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 14, 2008  Student General Artist
haha thanks. :)
Reply
:iconramenartist:
RamenArtist Featured By Owner Nov 13, 2008
I usually dont care for Fakemon or whatever, but this is impressive.
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 13, 2008  Student General Artist
Thank you very much. :)
Reply
:iconmssingno:
mssingno Featured By Owner Nov 13, 2008  Student Traditional Artist
that pattern doesnt look very funny to me
but hey
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 13, 2008  Student General Artist
Do you even see the goofy face? lol
Reply
:iconlilfurman:
lilfurman Featured By Owner Nov 13, 2008  Student General Artist
Suppose to be two ^^ eyes with a buck tooth grin.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 13, 2008
Image Size
446 KB
Resolution
550×848
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,371
Favourites
72 (who?)
Comments
27
Downloads
26
×